YAZNEWISH

Last Saturday tengok cerita ni.....SANTAU....mm bolehlah....Produser filem ni kena buat kelainan sikit lah...sebab cerita terbitan ni tak memberikan sedikit impak yang menakutkan pada aku..sebab setiap apa yang bakal berlaku aku dah jangka...kena buat cerita yang akan buat orang tertanya2 sampai ke akhir cerita...dan sound efek cerita ni kena cari pembaharuan....sebab bila kita dengar jer sound efek macam nie dah tau cerita siapa...Ini pendapat aku lah....Aku pergi tengok satu family mertua...sampai anak aku yang baby pun aku bawa...relek jek...tak der lah pulak terkejut2..
Sebelum masuk panggung jumpalah family ISMA & ZUL 2BY2...(sorrylh tak ambil gambar pun)...sebab aku ni bukan jenis jumpa artis nak bergambar sakan...tapi dia sebelah aku jek..tegurlah....nanti rasa macam aku sombong..hehehe...
0 Responses

Post a Comment